Wednesday, March 3, 2010

Panas...

Panas sgt lah malaysia skg...mgkin adenye org yg mcm aku ni yg memanaskan malaysia...hahaha...sewel kan kutuk diri sendiri??
apabila cuaca panas, so byk lah cite2 panas yg aku dpt tau n aku dpt hidu...chewaaahhh...mcm gossip boy plak...hihihi....

Cerite 1 = amatlah panas...ouch, uh....ah...ouch, panassss....hot,hot,hot....pissssssss....apelah aku ni...cite ni xdelah panas sgt, just suam2 bontot jek...aku baru dpt tau yg si Ali(bukan name sbnr) dan Aliah(bukan name sbnr) dah tidak lagi bersame....aku baru nak simpan kan rahsie, tapi sume org dah tau b4 aku....so nak watpe aku cite kat org....siot je kan korg, dah tau, tapi xnak bgtau aku....so as a conc aku lah yg tau last...hahaha.....a big L for me...tapi aku asyik terpikir, knp dulu die teruskan eventhough die ade org laen?? itu lah persoalan nye...oh my diane von furstanberg...tapi ape nak buat dah xde rejeki...hahaha..."im sorry for the typo error, it was okay on my comp."
mmg phrase diatas xde kene mengene dgn crite aku ni....tapi saje je..hahaha...

Cerite 2 = cite ni suam-suam ketiak jek....tadi kiteorg kene sound kat lab dgn seorg minah yg slalu hyperactive apabila berhadapan dgn org yg disayangi....ckp mmg xtapis...aku nak kene beli penapis air yg mcm roket tu, letak dlm mulut die....gile ah...pastu mcm mane dgn gigi die?? xbaik nye aku....selisih malaikat 44...dah lah sound kiteorg, pastu nak buat2 bijak pulak...kiteorg xkesah lah dgn kau...(btw, aku xde dlm drama ke-2 nie, aku g fotostate)....

btw, kepada sume student group 1, esk(4/3/2010), lab viro xde....lab viro akan ditunda ke hari jumaat petang 3-5 on 5/3/2010....lawak x lecturer nie??? suke -suki tukar jadual....opppsss...sorry, she's the boss and the lecturer....

s0, renung-renungkan dan selamat beramal...xoxo

1 comment:

yodbudakforensik said...

memang gosip of da day...
cite satu tak boleh blah...haha