Monday, March 1, 2010

Update of the Week

dah lame aku xmeng-update aku nye blog...maklum lah, bukan nye busy, tapi malas...hahaha...
okay, mggu lepas byk sangat bende yg jadik yg kurang berkenan di hati...ape yg jadi kat hajar and tot amatlah xbest....biaselah idop kat dunie nie...bukan sume org suke...kite pn ade gak xsuke org, tapi xdelah nak condemn org terok2 kan....apelah yg dieorg dapat daripada kutuk2 kite yg xpenah buat salah kat dieorg...kite tolong dieorg lagi adelah...bukan nye nak mengungkit....tapi xkan lah kite nak buat jahat kat org yg dah tlg kite mase dlm susah....tapi ade diantara dieorg yg kate 'kalau kiteorg jahat, ko tu baik sgt ke?'....
mmg lah kiteorg xbaik, tapi xdelah sampai buat total social destruction ke atas seseorg tu....mcm yg penah jadik kat aku sem lepas...hahahaha...aku hanya mampu tersenyum jek sampai skg...aku biar je bende tu jadi...aku xcakap pape pn dkat si pemfitnah tu...aku wat bodo je...akhirnye, aku dpt gak ape yg aku nak dlm studies aku....kan kan kan....bak kate k-rol = lagi byk org kutuk kau, lagi lah ko dpt dekan...hahaha...teori yg boleh digunekan...
kepada c-tot = biarlah ape dieorg nak kate, let it be..asalkan ko xwat jahat...asalkan ape yg ko buat xsalah dari segi agame n undang2, buat lah tot...biar lah dieorg tu mengate kau....moge2 sem nie dapat lagi dekan...dieorg tu dapat ke dekan??? hishhh..jahat nye aku...aku rase fesyen ko xsalah pn...lawa ape...ignore them...
kepada hajar = mmg xbest kalo ko tau ade org kutuk ko, tapi ko xtau ape yg dieorg kutukkan...tapi for what is worth, dieorg xpenah bagi ko makan pn...bagi dieorg, kepuasan dlm idop ni hanyelah dgn mengutuk org...ala aja, lagi 1 sem je...pastu kite dah xjumpe org yg x civilised nie...
ape2 pn, yg jadi kat korg, xseteruk yg jadi kat aku...aku punye hal tu mmg boleh bwk kpd pembunuhan org beramai-ramai....nasib baik lah mak bapak aku ajar bersabar...tapi ape-ape pn kiteorg sume support korg dari depan...ek, salah pulak, dari belakang...hahaha...lawak tak??

n kepada yod = sabarlah, aku pn xtau nak cakap ape...aku xleh nak masuk campur hal tu...walau ape2 pn, ko boleh je cite kat kiteorg ape2...we wont judge u...
OKAY, dah abis cite pasal member2 aku....hahaha...kesian dieorg, may Allah protect them from any harm...

ni lah gamba mental student as114 group 1...mase ni happy sgt..xde gangguan dari org2 yg xgune...hahaha....yg ada dlm gamba ni = anidz, c-tot, ain , aku, ayu kelate,musfirah, munirah, kak siti, hajar, sarah, ayu kedah dand k-rol...

2 comments:

yodbudakforensik said...

biar lah acap..hal aja tuh dah settle..salah faham je..hehe..
pasal tot, dia pun buat bodo je..biarlah..
pasal aku tuh, entah lah...kalau aku cakap benda betul bukan diorg nak caya..nak banned aku lagi..yg terbaik, doakn sume nih berjalan dengan baik...

hidup kita pun allah yang tentukan..

yodbudakforensik said...

biar lah acap..hal aja tuh dah settle..salah faham je..hehe..
pasal tot, dia pun buat bodo je..biarlah..
pasal aku tuh, entah lah...kalau aku cakap benda betul bukan diorg nak caya..nak banned aku lagi..yg terbaik, doakn sume nih berjalan dengan baik...

hidup kita pun allah yang tentukan..