Friday, March 26, 2010

Minggu INI dan LEPAS

ok, dah lame aku xmeng-update blog...rase mcm malas gile hell...agaknye dah lame gak, sejak peristiwe yg xbleh dilupekan itu....rase hepi nye sampai skg terase lagi...tapi malang nye, plan ke-2 xtau boleh berjalan dgn baik ke x...ade masalah melande negare...ntah lah...mcm malas pn ade bile mcm2 masalah jadik...

minggu ni sgt stress krn aku pn xtau...badan rase mcm nak terbakar n sengal2 n mcm nak duk dlm swimming pool yg ber-aircond....xpe2, esk aku akan pindah ke alaska...baru lah best skit...xnak jumpe org...nak duk sorg2..hahaha....

mggu ni, iaitu smlm aku gaduh ngan yod...mmg gaduh gile2 pnye...siap mencarut lagik...tapi lepas tu kiteorg okay je...xamik hati pn...gduh manje2...hahaha....aku dah kenal membr2 aku ni lame, so xdelah nak amik ati sgt...biaselah member....tapi jgn lah kite nak terase sgt, ckp sikit nak terase....susah lah mcm tu, kau nak org paham kau, tapi kau xnak paham org...aku bukan ape, xnak lah bende ni lame2...kang putus member plak....aku bukn nye bgus sgt pn nak nasihat2 org...

mggu ni busy sbb aku kene jadik ajk dinner utk mikrob....ajk pendaftaran, protokol dan jemputan....aku, k-rol, tot n ain....kiteorg wakil kan group 1...oleh kerane ramai sgt yg nak mengutuk kiteorg, ingat kiteorg ni malas sgt ke?? ckp je lebih, bukan nye buat keje pn(org2 yg mengata kami) tu....jgn ingat kau populer, kau hebat...sbnrnye aku mmg xsuke org kutuk2 nie, mcm budak sekolah rendah....dah lah, bukan ade faedah pn aku ckp psl korg...
baju dinner xbeli lagi...aku ade byk consultant seumpama anidz, sara n mizi...tapi xjadi2 beli lg...ape cer??
menu utk dinner amatlah perghhhh...sedap gile n gempak gile nak mamp...ade 30 menu sumenye..sumenye buffet..huhuhu...EURO-ASIAN nye dish....kpd lecturer2 ku, jom lah pegi...rugi....kat concorde lagik...xnak kalah mikrob ni...

mggu ni hormon aku gile....bukan nye leh dtg bulan, tapi aku asyik terpikir something psl frenship...some people appeal more to their frenz than others....so, im the others....tapi aku rase ape yg aku pikir ni salah...mmg salah pn...tu lah aku ckp, hormon aku xbetul...but i couldnt help but wonder...tapi ape2 pn, member aku adelah the best, bak kate tot {pandai, baik, xselfish, cantik, hensem, berbudi, berpekerti, dll}....hahahaha....

mggu lepas aku amatlah down pabila aku xleh jawab test biomole....aku xtau knp...hihihi, sbnrnye aku tau knp, aku xstadi....ok, madam ckp masuk bab 3 n 4...so aku bace gitu2 je utk bab 3 n gile2 utk bab 4...sbb bab 4 susah...tgk2 soalan bab 3 jek kuar...siot tol....mmg fail lah aku....at that time, aku rase mcm nak bunuh diri jek...bile pikir2 balik, test je...bukan nye final, nnt mase final, aku blaja lah betul2...hahaha...(jgn di-ikot perangai ini)

mggu lepas ari jadi ayah aku....hepi birthday ayah....baru '26' tahun. mude lagi....so, aku, abg aris, kak fiza, mak, kak aisyah, n mak ngah sambut lah secara sederhane, kiteorg order domino's n mak buat pulut kuning...sdap mmg sdap..tapi lagi sedap kalo sume adik-beradik dpt join...so minggu ni, abg azran, kak liza n baby zara plak nak celebrate bday ayah...kiteorg cadang nak beli ice-cream cake kat baskin...mesti sedap sehingge menjilat tangan...hahaha....n ade sikit barbeaque...

so that's the highlight of my week...mesti boring kan idop aku...so i need some gossip please utk di-spice up kan kat sini...name pn kaki gosip...huhuhu...k lah, till then, nak balik umah dah nie...k, bubye...

4 comments:

yodbudakforensik said...

haha..memang aku gaduh gila2 dgn kau...benci aku dgn kau...hahahaa

Alia Liverpool said...

happy befday to ur dad!:)

Anonymous said...

name saye tot.sila bold name saye dengan warna yang lebih terang.agagagga..bialah yg nak terase tuh asyraf.couldnt help,itu kes hati ngn perasaan,

@taf said...

yod ; mmg kite suke gaduh2...tapi xdelah nak pnjgkan cite...

alia ; thanks tau..ac8 it

tot ; nanti aku wat lagi besar drpd .... hahaha