Tuesday, February 9, 2010

Sedih....

aku ngah boring stadi physio nie...so aku pn nak lah post something....pikir punye pikir, aku pn tetibe teringat something yg amat menyedihkan ati aku....sgt menyayat ati...chewaahhh...ayat power gitu...aku tau aku xpatut pikir mcm ni, but i cant help but wonder....

SEMPAT KE parents aku tgk aku grad??? aku bukn nak pikir yg buruk2...tapi jgn tipu lah yg kite xpnah pikir mcm tu....sempat ke dieorg nak tgk aku berjaye??? eventhough dpt diploma je....huk huk huk...nak tulis entry ni pon aku dh rase sedih....mmg kite ade ramai kwn kat dunia ni, tapi kite ade satu je mak bapak...ape kite rase ek kalo parents kite dh xde?? mesti sedih kn....aku xdpt byg kan aku idop sesorg kat dunia ni...hmmm...kalo dh takdir, xkan kite nak lawan plak....parents aku bukan nye mude lagi....bukn nye nak pikir bukan2...tapi kite kene ingat2 jgk kn....adakah aku pnah wat parents aku bangga mcm abg2 aku wat parents aku bangga....aku sendiri xpnah rase yg aku wat parents aku bangga...ni lah yg wat aku sedih bile pikir kan hal nie...wat kwn2 aku yg dh xde parents tu, aku mintak maaf sgt2...aku tmpang sedih dgn korg...

n then aku pikir....ape yg aku wat nie, parents aku bangga x dgn aku?? mcm jahat kn aku pikir mcm ni....bukan lah ape2...aku rase yg abg2 aku semua berjaye...aku je yg xlepas2 lagi...ade yg jadi engineer,doctor,lawyer,pakar IT....so aku ni ape??? aku agak jealous dgn abg2 aku...not from the bad view...from the gud view...means that, aku nak jadi ape yg dieorg xpnah jdi...tapi, ape yg aku wat skg ni ok ke??? ape korg pikir....bukan nak kate dip mikrob xbgus...bagus sgt..tapi nak dibandingkan dgn dieorg, mane lebih bgs....mgkin ape yg aku pikir ni salah...but i cant help but wonder....jgn tipu lah korg xpnah pikir mcm ni...mesti ade walau sekali...

so skg aku rase amat sedih sbb aku dh pikir mcm ni...mmg xpatut...tapi, for what's it worth...aku kene gak memikirkan hal ni...kalo x, aku xtau hala tuju ku dlm idop...

SOALAN AKU...korg pnah x pikir mcm nie???
so think about it n post comments about it...xoxo..u know u lov me...hihihi....

1 comment:

yodbudakforensik said...

acap, ko wat aku sedih ja..
huhu...


aku lagi lah sedih..
aku rasa selama aku hidup nih, takda sikit pun bnda yang aku buat memabanggakan mak ayah aku...huuuu