Thursday, February 4, 2010

Lecturer Yg Agak "Baik" Perangai nye...

ok..mase tgh hujan renyai2 ni lah yg sedap nak post somthing..hehehe...aku ade agak bengang ngan beberape lecturer yg agak baik...dieorg mcm ade angin....hahaha..kite pn kdg2 ade angin...xde pape hal,tetibe nak marah...hahaha...ok...

lecturer yg 1st ni agak kejam...die nak bagi aku nye lab report 0 sbb aku xunderline satu name bacteria tu...so die xnak check langsung..ape kejadah nye....mcm tu senang ah keje die...amboi..mkn gaji bute je ke...hahhaa..jahat nye aku....at least dia check lah dulu n then baru lah deduct marks...ni x....famous phrase "u dpt kosong ek"...shit head nye ayat....tapi mcm xelok je marah lecturer...maybe die ade masalah ngan suami die kot..hhihihi....pastu elok plak dia...agak pelik aku tgk die..maybe ade mood swings...huhuhu..tapi aku xtau ah die joking ke ape...tapi sblm ni mase part 2 mmg pnh jadi dia bagi kosong satu kelas coz lambat hantar lab report....harap2 die main2 ah...kalo x aku potong....potong ape?? potong tayar kete die...(mcm lah berani buat) hihihi...

lecturer yg 2nd ni plak....nak marah2 sbb experiment xjadi...kesian ade satu group ni...die dah ikot betul procedure n then xjadi...sbb ape?? sbb lecturer tu bagi prosedur SALAH....tapi die xsedar....kene kutuk group ni ngan die...hihihi....
n then tadi aku g lah tgk experiment tu...spatut nye berat naik...tapi alik2 turun plak...aku ngan member aku dh cuak....pastu kene gelak ngan lecturer kesayangan kiteorg tu....then,cadang nak tipu je result tu....pastu lecturer tu bagitau yg rupe2 nye boat yg kiteorg buat utk tampung sample tu mmg akan shrink jgk....siot je....dah lah kene gelak....mcm effffff.....so bukan lah salah kiteorg...hahahahaha....(lecturer ni lah yg bagi name kat aku = bmi tinggi, siot je kan????)

so in conclusion...lecturer kite adalah baik...tapi kdg2 perangai dieorg mcm taik....so ape2 defend diri kalo kite benar....hahahaha....so far kite from our lecturer and yet we are still so close...hihihi

1 comment:

yodbudakforensik said...

haha..first time aku rasa 'dia' baik dalam lab..