Tuesday, February 16, 2010

Boring....

frankly speaking, i hate for being an adult....with all the responsibility and the work that we need to do...it is all tiring....tapi ia xde kene mengene dgn ape yg aku nak story...crite aku ni amat lah hot, tapi xlah se-hot chuping....sori Yod...aku rase keberangkatan kau balik, membuatkan chuping panas...hahaha...jgn marah...

so, as i say, skg nak buat ape?? aku dh boring...boring yg teramat sampai tido pn aku dh xnak....ape cer???

so ape yg aku nak buat??? please!!!!!!! nak g tgk wyg, xde member...sume jauh2...sume balik kmpung, sume keje, sume ade hal...shithead betul....xpe2...aku save duit....hahahaha...lagi baik...

crite hot yg aku nk citekan ialah, ain dh tunang, sarah dh kawen, aja dh ade anak angkat, jiha dh kapel ngan sosej n dah ade hp wireless, kerol dh mereng, yod dh jadi gossip girl (sbb tu chuping panas), mizi dh ilang ipod touch die dan tot dh hilang dia punye.....dia punye??? die punye ape??? die punye handphone....hahahaha....lawak x?? kalo xlawak sila buat2 gelak....sy nampak anda yg sdg sy mengate nie...hihihi...

sbnarnye entry aku ni ade lah ciptaan aku semate2...xde kene mengena dgn idop ataupn mati...hua hua hua....ni menunjukkan aku amatlah boring nak mampus....sy nak mintak maaf kpd kwn2 yg sy kutuk pada entry hari ni...hahaha...

ok ukulm...xoxo...

4 comments:

Sarah said...

eh, mane ko tau ak kawin.. sory r ak x ajk ko..

yodbudakforensik said...

be************......
aku ingat ain tunang betul2...siot je...

@taf said...

sarah mmg suke kaen sorok2...aku tgk ain gamba ain kat fb mmg lawak...kesian adek die..

Anonymous said...

okeh.nape mesti aku selalu dpt part yang paling malang dan mengundang paling byak kontroversi?!!