Saturday, February 13, 2010

Cuti Mid Sem...

ok...skg aku dh ade kat umah...so aku baru bgn..oleh kerane smlm kuar tgk movie midnight ngan member ku....ntah pape ntah cite yg die book kan utk aku....senget agak nye member aku tu...so nk cite psl mggu ni....cerite ni mmg best lah utk bdak2 mikrob...cite psl lecturer kesayangan...Puan A....hahaha..kalo die bace mmg mampus aku....

mcm ni...ari rabu kiteorg sume ade lecture ngan die, so die masuk kelas dlm pukul 10.25 kot...pastu die wat lah keje2 die kat dpn...psg tu lah...buat ini lah..buat itulah..so die mule lecture pukul 10.30...die ni mmg psycho sikit...akan mule on time...gile ke ape...ingat kiteorg ni robot ke?? hihihi...so tibe-tibe....member aku pn baru dtg which is pukul 10.31...lecturer tu baru on the 2nd slide which is the learning outcome....tibe2 member aku kene sound...mmg malu lah kene sound dpn lecture hall....ayat die:-

Puan A :- u all ni dh nak jadi mak org bapak org still bgn lambat ke? U all buat ape ek smlm??
Kami :- kami stadi lah madam..
Puan A :- stadi lah konon, tapi result xbagus2 jgk....im the lecturer okay...sy boleh dtg awal..knp u all xboleh??

kiteorg yg kat belakang ni dh mengutuk die dah.....ade satu ari tu die ckp yg kiteorg ni belajar kat uitm je...so what?? engkau mengajar kat uitm tu ape?? nk ckp kiteorg xbagus lah?? hahaha...mmg dia ingat dia hebat...tapi xleh nak ckp dpn die..nnt die fail kan aku kang...susah aku....boleh ke seorg lecturer tu FAIL kan student die sbb die xsuke student die??? itu yg bermain kat otak aku skg....

pastu esok nye aku ade lab ngan die...aku nmpk mood die mcm baik...dlm lab tu, kite kene carik bacteria Staphylococcus aures (dgn di underline ok semua, kalo xunderline, nnt die bagi korg kosong terus utk lab report...die dh xnak bace yg lain...shithead betul...sng nye keje)...so,aku carik punye carik...jumpe...so aku nk tunjuk lah kat die....conversation aku ngan die :-

Aku :- madam, yg ini ke madam?? ( sambil menunjuk ke arah mikroskop)
Puan A :- yg ini??(sambil tunjuk arah mikroskop) ini mmg lah bukan....
Aku :- yg itu mmg lah bukan madam..itu mikroskop..yg kat dlm tu....(oopss..ayat aku kurg ajar ke?? aku dh cuak...ingat kn kene marah...tpi die just senyum jek..)

lecturer ni nak wat lawak rupenye ngan aku...nak kate lawak bodoh..mmg pn..tapi xpe lah...die hepi arini...hahahaha...ni lah cite lecturer UiTM yg baik sgt...ade mood swings....tapi yg lecturer2 lain is top notch...sume baik2 yg bgus2....

k,ape plan utk mggu cuti ni?? aku ingat nak g tgk wyg ngan anidz,sarah n sabrina..tapi sarah xleh nak follow plak....so xtau lagi plan ni jadi ke x....
tapi yg penting lepas naik cuti ni, aku dh plan nk g karok kat redbox pavi...so aku minta semua membr ku, tlg lah boleh pegi....ramai2 baru best...baru lah syok sikit...jom lah....

kredits to :- aja, sarah, anidz, sabrina, kerol , jiha, tot, ain , yod...moge2 kite jadi pegi karok nie...please, please,please kamu semua kene pegi....hahaha...to all my frenz n lecturers...have a nice hols...hahaha...

3 comments:

yodbudakforensik said...

haha..sebab ko hancur azam aku tau..

@taf said...

eh, sape yg hancurkan dulu?? bukan kau ke yg pegi xajak aku...hahaha..azam xnak karok mmg xpatut dibuat..

Anonymous said...

aku ta paham.setiap blog kawan2 aku bace,mesti ade kesah aku kene marah ngan lec cantik dan menawan itu.