Saturday, June 12, 2010

Result and Cutiiiii....Hoorayyy...

Alhamdullilah syukur kat Allah....result dh keluar...aku pn dgn eager check2...tapi xdpt...server uitm mmg mcm tuutttt....hahaha...tlg lah uitm, upgrade kan server anda...student anda ramai...beratus ribu...so, after 24 jam 45minit 2 saat aku dpt check....mmg terkejut badak sumbu air sungai nil aku....aku xsangke aku dpt mcm ni...alhamdullilah lah kan...aku rase sgt berbaloi sbb aku dh blaja giler2 kat PTAR ngan member2 dari pagi smpai mlm, s0 mmg berbaloi-baloi...hhahaha....kepada member2 aku, thanks sbb sudi study dgn aku n kita same2 berjaya...

yod, i know u can do it....satu je yod, aku tau ko boleh buat, jgn putus asa...we are here....
kpd member2 yg lain, kalau ade yg xlepas tu, jgn lah sedih sgt...aku tau korg boleh buat, cume perlu lebih mase...failing a paper doesn't mean that ure a failure ok...

mizi, jgn rase sedih sgt ek...ingat ah ape aku ckp, buat bodoh je...kite hanya boleh terima je kan...just ignore them kalau lepas ni jadi lagi...ingat muke betty...hahaha....whatevs...kah kah kah...mizi, have a safe n fun journey to Europe....hahahah...best siot jadi kau...hihihi...

ain n aja, thanks sbb slame ni support aku....hahaha....sbb korg lah aku jadi mcm ni...thanks...huhu...utk bday korg, nnt aku blanje mkn ek...hihihi...xpe, nnt masuk, kite pick a date n celebrate...huhuhu...yehaaaaa....

sarah, aku ade jmpe sabrina, dia kate lepas 21hb june...aku g bandung 28th...so boleh lah keluar diantara tu...hahaha....eeee, boleh kite sesat2 lagi...huhuhu...yg psl prctical tu, nnt kite diskus mase msuk sem nnt ek...

ok, esk aku akan fly ke Gold Coast, Australia....hooorayyy...mmg dh lame aku nk pegi...hihihi....skg dh ade peluang, ape lagi....amik ah...mmg xrancang pn nk pegi, tapi bile dh ade chance yg one in a lifetime ni...aku rembat lah...huhuhu....

yg pegi is aku, mak n ayah....3 org je...n others,n then, kat sane kiteorg jumpe kak ct n abg ad n budak2 tu...the triple HHH...alah, yang ckp yod cantik tu....bwuekkkk...muntah aku...hahaha...dieorg dtg from Papua New Guinea....kiteorg ade kat sane for 4days n 3night...hahaha....byk tempat nk g ni...so excited....haha...xpe, nnt aku akan buat satu laporan khas...hahaha...

kiteorg g naik Malaysia Airlines...first class lagi bhaiiiii......fuhhhh....main2 je, giler ape...kiteorg g naik AIr ASia je...hahaha....itu pn nk terberak carik duet....huhuhu...airasia pn airasia lah...asalkan smpai sane...xpe, nnt aku akan cite from A to Z....huhuhu

bye...hahaha...c u next post...xoxo..

k lah....

2 comments:

yodbudakforensik said...

kuang aja kau acap..sempat lagi kutuk aku...haha...

nway,,thanx...aku dah fed up mau tgk result...smpai skang tak dapat tengok dengan mata kepala sendiri...
thanx ok for ur support...terharu...:))

Sarah said...

ye ke?? bgs2. nnt ak text korg. ingat nk kluar 24 jun ke? sbb cite knight n day tu kluar time 2.
p/s: hav a super nice hols!